Гарантія і сервісне обслуговування
- Гарантійне обслуговування
Ви можете звертатись за гарантийним обслуговуванням в наші магазини.
При зверненні з собою необхідно взяти:
- товар з повною комплектацією;
- оригінальний гарантійний талон;
- документ який підтверджує оплату.
Гарантія надається на термін 24 місяці. Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при отриманні.
- Де можна обміняти чи повернути товар
Обміняти або повернути гарнітуру можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або в нашому офісі за адресою м.Київ, вул.Гарматна 8, оф.3.
Умови повернення:
Для оформлення повернення візьміть з собою чек і товар в упаковці.
Ми повернемо вам гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.
Ми оформляємо повернення, якщо:
- товар не був у використанні! (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача») і не має слідів використання: царапин, сколів, проколів, потертостей;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
До обміну або поверненню не підлягають мікронавушники (Посилання на повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, дивіться в ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів»). Однак ви можете приміряти і підібрати розмір в наших магазинах. Для цього при оформленні замовлення виберіть спосіб доставки «Самовивіз з наших магазинів».
Повернення мікронавушника можливе тільки за умови оплати оренди комплекту за кількість днів його утримання. Ознайомитися з цінами оренди можна тут https://micstore.com.ua/arenda/.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.
- В яких випадках гарантія не надається
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
- порушена цілісність оболонки микронаушника;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання;
- було здійснено несанкціоноване відкриття, ремонт або змінені внутрішні компоненти товару, змінена конструкція або схема товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні несправності:
- природній знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (падіння, вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
- Як оформити повернення товару
Оформити повернення можна, зателефонувавши за номером +380936087090. Далі відповісти на питання менеджера.