Гарантія і сервісне обслуговування

  1. Гарантійне обслуговування

Ви можете звертатись за гарантийним обслуговуванням в наші магазини. 

При зверненні з собою необхідно взяти:

Гарантія надається на термін 24 місяці. Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при отриманні.

  1. Де можна обміняти чи повернути товар

Обміняти або повернути гарнітуру можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або в нашому офісі за адресою м.Київ, вул.Гарматна 8, оф.3.

Умови повернення:
Для оформлення повернення візьміть з собою чек і товар в упаковці.
Ми повернемо вам гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.

Ми оформляємо повернення, якщо:

До обміну або поверненню не підлягають мікронавушники (Посилання на повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, дивіться в ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів»). Однак ви можете приміряти і підібрати розмір в наших магазинах. Для цього при оформленні замовлення виберіть спосіб доставки «Самовивіз з наших магазинів».

Повернення мікронавушника можливе тільки за умови оплати оренди комплекту за кількість днів його утримання. Ознайомитися з цінами оренди можна тут https://micstore.com.ua/arenda/.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.

 

  1. В яких випадках гарантія не надається

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні несправності:

  1. Як оформити повернення товару

Оформити повернення можна, зателефонувавши за номером +380936087090. Далі відповісти на питання менеджера.

Тільки що Сергій з Києва купив комплект Plantronics Mic 10 mm

Наші знамениті клієнти

Самвел Туманян переможець проекту "Топ Модель По Українськи" на Новому каналі став щасливим володарем комплекту мікронавушники Cyber Blue 6 mm