Гарантія і сервісне обслуговування
- Гарантійне обслуговування
Ви можете звертатись за гарантийним обслуговуванням в наші магазини.
При зверненні з собою необхідно взяти:
- товар з повною комплектацією;
- оригінальний гарантійний талон;
- документ який підтверджує оплату.
Гарантія надається на термін 24 місяці. Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при отриманні.
- Де можна обміняти чи повернути товар
Обміняти або повернути гарнітуру можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або в нашому офісі за адресою м.Київ, вул.Гарматна 8, оф.3.
Умови повернення:
Для оформлення повернення візьміть з собою чек і товар в упаковці.
Ми повернемо вам гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.
Ми оформляємо повернення, якщо:
- товар не був у використанні! (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживача») і не має слідів використання: царапин, сколів, проколів, потертостей;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
Важливо! Транспортні витрати сплачує покупець товару. Якщо вони були сплачені продавцем, то сума до повернення відбувається за вирахуванням транспортних витрат.
До обміну або поверненню не підлягають мікронавушники (Посилання на повний перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, дивіться в ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів»). Однак ви можете приміряти і підібрати розмір в наших магазинах. Для цього при оформленні замовлення виберіть спосіб доставки «Самовивіз з наших магазинів».
Повернення мікронавушника, який був у використанні, можливе тільки за умови оплати оренди комплекту за кількість днів його утримання та не меньше 2х діб. Ознайомитися з цінами оренди можна тут https://micstore.com.ua/arenda/.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.
- В яких випадках гарантія не надається
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
- порушена цілісність оболонки микронаушника;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушені правила використання;
- було здійснено несанкціоноване відкриття, ремонт або змінені внутрішні компоненти товару, змінена конструкція або схема товару;
- неправильно заповнений гарантійний талон;
Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні несправності:
- природній знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (падіння, вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
- засміченість частин та елементів вушної сіркою або іншими речовинами;
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
- Як оформити повернення товару
Оформити повернення можна, зателефонувавши за номером +380936087090. Далі відповісти на питання менеджера.